Studeren in Slovenië - Reisverslagen van Joyce Stegeman - WaarBenJij.nu Studeren in Slovenië - Reisverslagen van Joyce Stegeman - WaarBenJij.nu

Studeren in Slovenië

Hoi allemaal,

welkom op mijn allereerste blog en mijn allereerste berichtje van wat er hopelijk nog heel veel zullen zijn, uit heel veel verschillende landen.

Over twee maanden vertrek ik samen met mijn klasgenootje Romy naar Slovenië om daar het EPTE programma te doen: European Primary Teacher Education. Dit is een onderwijsprogramma van 4,5 maand waarin wij les gaan krijgen van verschillende leraren in verschillende vakken uit verschillende landen. Het is een samenwerkingsproject van zes Europese universiteiten waaronder de Han en de Universiteit van Ljubljana, de hoofdstad van Slovenië en tot januari/februari mijn woonplaats. Dit jaar wordt het programma gegeven in Ljubljana, volgend jaar in Lublin, Polen, over twee jaar bij ons in Nijmegen en zo verder. Het is voor mij de perfecte kans mijzelf verder te ontwikkelen in mijn vak.