Almost ready - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joyce Stegeman - WaarBenJij.nu Almost ready - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Joyce Stegeman - WaarBenJij.nu

Almost ready

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 September 2012 | Nederland, Nijmegen

Živjo allemaal,

Ik ben mijn koffer aan het inpakken en de laatste voorbereidingen aan het treffen: dus ook een laatste blog in Nederland schrijven.

Kofferkilo's momenteel: 20,2 en 9,9. En in mijn hoofd zit ik al bij de terugreis: hoeveel kilo's zal ik dan wel niet hebben? Ik denk dat ik maar met de trein terug kom haha.

Maar zover is het nog lang niet (gelukkig). Morgen vliegen Romy en ik om kwart voor 7 vanaf weeze naar Trieste. Daar slapen we in het stadje Monfalcone om op dag 2 naar Rijeka in Kroatië te gaan met het ov. Daar gaan we een autootje huren om de hele week in rond te crossen door Istrië en gaan we de Plitvicemeren bezoeken. Tante Petra en oom Herman zitten ook nog ergens in Istrië dus die gaan we ook nog even een bezoekje brengen, om 28 september ongeveer naar Ljubljana te gaan. Daar starten 1 oktober op de universiteit.

Ik hou jullie op de hoogte.

Adijo, Joyce

• 21 September 2012 - 17:47

Annet:

Hoi, ik heb je weblog al gevonden: gewoon googelen.

Ben ik de eerste die reageert ?
    Ik ben benieuwd naar je eerste ervaringen daar ergens in kroatie / Istrie

xxx Annet

Joyce

Studerend in Nijmegen, en momenteel in Ljubljana, Slovenië en van plan heel veel landen te bezoeken met een backpack en wandelschoenen waar ik over kan schrijven en foto's kan maken

Actief sinds 03 Juli 2012